Skip to main content

Troom gaat samenwerking aan met Barlisium & Delorge Group voor onvergetelijke ervaring

Donderdag 8 juli hebben hebben Mathia Palaia (zaakvoerder Troom), Philippe Jorissen (uitbater van Barlisium) en Claudio Swinnen (Marketing directeur Delorge group) ervoor gezorgd dat de gasten van Sterck-magazine een ultieme ervaring konden beleven.

Waar beter dan de hotste zomerbar in Limburg, om de zomer (en ja.. het post-corona ‘moment’) in te huldigen? Bedrijven zetten hun beste beentje voor om al hun leden en werknemers een eerste kick-off goed te doen beleven. Bij Sterck waren er dan ook 170 genodigden die konden genieten van een hapje, een drink en vooral… sociaal contact 😁.

Troom en Delorge-Group deden er nog een schepje bovenop door enkele gasten te laten ophalen met een privé-chauffeur. volop genieten dus… Delorge Group wilde bij deze vooral hun E-tron gamma in de kijker zetten. Met de nieuwe GT en Q4 E-tron draagt #Audi bij aan de ecologische trend en proberen zo hun competitie achterwege te laten.

De opgeleide student-privé chauffeurs van Troom waren dan ook in lichterlaaie om deze wagens van kop tot teen uit te testen en de functionaliteit eraan te koppelen door de gasten op te halen en terug thuis te brengen. Het is een fantastisch geslaagde avond geworden van netwerken, genieten en vooral terug samen zijn. Een avond om niet snel te vergeten.

"Geen betere manier om de zomer mee te starten"  
- David Winkels

Willen jullie ook eens gebruiken maken van Troom? download zeker de app in de App Store of de Google Play store of bezoek de website op www.Troom.be voor meer uitleg.

Voor meer informatie, bezoek onze website www.troom.be of download de app op de app- of google play store.

Leave a Reply