Skip to main content

Hoeveel kost het?

Maakt u gebruik van onze chauffeurs die u vervoeren met uw eigen wagen dan betaalt u €25,50 excl. BTW. Wanneer u vaker gebruik maakt van onze diensten kan u ervoor kiezen om prepaid credits aan te schaffen, voorzien van een in kosten aftrekbaar factuur. De prijs daalt dan zelfs tot €22,80 excl. BTW. De tijd begint en eindigt bij locatie van de klant met een wettelijke minimumafname van 3 uur. Ten slotte betaalt u een verplaatsingskost voor de chauffeur van €0,30 per afgelegde kilometer. 

Voor tijden langer dan 9 uren geldt er een supplement van 20% op de uurprijs in het kader tot overuren. Wij bieden een duidelijk en transparant overzicht aan zodat u steeds weet hoeveel de verplaatsing zal kosten. Troom beschikt over genoeg chauffeurs om zoveel mogelijk rekening te kunnen houden met de afstand tussen de gewenste locatie en de beschikbare chauffeurs. U mag telkens de chauffeur zelf kiezen.

Over Troom

Troom heeft zich uitgewerkt tot baanbreker binnen de markt voor privévervoer. Onze opdracht is heel simpel: een kwaliteitsvolle service aanbieden met een hart voor esthetiek. Wij vervullen deze opdracht met ons team dat bestaat uit honderden chauffeurs, waarmee wij in de toekomst ook willen uitbreiden naar de buurlanden. Troom neemt het op zich om u in stijl en op maat bij te staan in al uw zakenreizen, feestelijkheden, meetings en evenementen.

Hoeveel kost het?

24,50/ Per credit

€1275 (excl. 21% B.T.W.) voor:

  •  50 Troom credits
  •  + 2 Troom credits gratis
23,8/ per credit

€2550 (excl. 21% B.T.W.) voor:

  • 100 Troom credits
  •  + 7 Troom credits gratis
22,8/ per credit

€6370 (excl. 21% B.T.W.) voor:

  •  250 Troom credits
  •  + 30 Troom credits gratis

*1 credit is gelijk aan 1 werkuur. De verplaatsingsvergoeding wordt ook in de vorm van credits aangerekend. Alle andere kosten, zoals parkeerkosten voor de chauffeur, worden apart in rekening gebracht.

Gelieve een offerte aan te vragen voor shuttlediensten of grote opdrachten.

Drive me home

Gelieve een offerte aan te vragen voor een prijs op maat.

Werkwijze

Praktische vragen

Hoe betaal ik?

Als u boekt met credits, zal uw saldo afnemen. Wanneer u een rit heeft geboekt zonder credits krijgt u onmiddellijk na afloop van de rit een e-mail met daarin de facturatie.

Hoe boek ik?

U registreert zich in de app. U maakt een account aan met de bedrijfsgegevens van het bedrijf dat de troom services betaalt. Nadat u uw account per e-mail hebt bevestigd (spam controleren) kunt u ritten boeken via de app. Het is niet verplicht om credits te kopen en u kan veilig een rit zonder credits boeken. U kan favoriete adressen in uw profiel opslaan en een rit boeken is kinderspel. We vragen ook om een ​​schatting van de eindtijd en we vragen dit zo goed mogelijk te schatten. Nadat u een verzoek hebt verzonden, ziet u een lijst met uw geplande reizen. De eerste paar minuten zal u zien dat er “geen beschikbare chauffeurs” zijn. Na een tijdje beginnen chauffeurs die beschikbaar zijn voor de rit zich aan te melden en ontvangt u een pushmelding of een e-mail. U kan kiezen tussen de beschikbare chauffeurs. Moet het snel gaan? Dan boekt u de eerste beschikbare chauffeur. Als u van tevoren reserveert, kan u gerust een paar dagen wachten om de dichtstbijzijnde bestuurder te selecteren. Nadat de bestuurder is geselecteerd, is de rit finaal gepland.

Wat met verzekering?

Kort samengevat bestaat er geen enkel probleem wanneer uw wagen omnium verzekerd is en uw verzekeraar weet dat u gebruik maakt van Troom’s chauffeursdiensten. Wij beklemtonen graag dat het de verzekering van uw wagen is die in werking treedt bij eventuele schade. Troom dekt schade in fout tot €400 franchise. Wij verwijzen u graag door naar onze algemene voorwaarden voor een volledig overzicht.

Heb ik een deftige chauffeur?

Wij onderwerpen onze chauffeurs aan hoge standaarden. Deze bestaan uit tests met verschillende luxewagens, een uitvoerige screening en de voorwaarde van minimum twee jaar ongevalvrij rijden. De chauffeurs worden voor ze bij u komen altijd ingelicht over verwachtingen en type wagen. Wij nodigen u ook uit om na elke rit uw chauffeur te beoordelen via onze meldingen. Ten slotte benadrukken we dat onze chauffeurs steevast verschijnen in donker maatpak met een ijver om aan al uw wensen tegemoet te komen.

Kan ik annuleren?

Annuleren of wijzigen kan zonder bijkomende kost wanneer u dit 12 uur voor de rit doet. Wanneer dit minder dan 12 uur voor de rit gebeurt, zijn we helaas genoodzaakt om u een annulatiekost van €38,25 excl. 21% btw aan te rekenen. Als u minder dan een uur voor uw rit wil annuleren zijn we verplicht om de chauffeur zijn minimumafname te betalen. Daardoor moeten we spijtig genoeg €76,50 excl. 21% btw aanrekenen wanneer dit gebeurt.

Beperkt Troom zich tot België?

Neen. Troom voert vaak ook langere ritten van en naar het buitenland uit. Daarbovenop kijken we ernaar uit om onze app en diensten te lanceren in andere landen.

Kan ik last minute een chauffeur boeken?

Om een goede service te kunnen garanderen vragen we steeds om minstens een dag voor de rit te boeken. Heeft u toch op het laatste moment een chauffeur nodig? U kan dan de rit alsnog aanbieden op de app. We kunnen echter niet garanderen dat er dan nog voldoende chauffeurs beschikbaar zullen zijn.

Kan ik een chauffeur op lange termijn boeken?

In principe is het mogelijk om een chauffeur op lange termijn te voorzien. Wij maken graag een offerte op aanvraag. Wilt u éénzelfde chauffeur voor lange termijn? Dit kan ook. De beschikbaarheid zal echter afhangen van de chauffeur.

Boek nu uw privé chauffeur!

En zeg vaarwel tegen stress op de weg!

Connect
Troom appTroom app